środa, 9 października 2013

za rok o tej porze...

Jaki będzie Wasz rok 2014?
Czy przeżyjecie go w zgodzie ze sobą, z Waszymi pragnieniami?
W zgodzie z naturą?
Czy znajdziecie czas na długie spacery po łąkach, parkach?
Ja już wiem jaki chciałabym żeby był.
Zobaczcie sami!

Praca nad roślinnym kalendarzem to parę godzin skupienia, dla mnie medytacji- czasu gdy myślę o tym jakie rośliny oddadzą urok i charakter danego miesiąca.
Co roku powstaje tylko kilka sztuk a efekt przechodzi moje najśmielsze oczekiwania...
Żałuję, że w tegorocznej edycji nie ma roślin z podróży...
Może za rok! : )

Czy Wy macie swoje ulubione kalendarze?
Jeśli zachwyci Wasz mój - napiszcie do mnie - mogę go dla Was zrobić : )
umisiury@gmail.com


 








4 komentarze:

  1. Zaluje, ze w moim przypadku sprawdza sie tylko kalendarz "zeszytowy", bo ten mi sie bardzo podoba. Niestety nadmiar obowiazkow, planow powoduje,ze scienny kalendarz zupenie w moim domu sie nie sprzydaje buuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to zdecydowanie kalendarz kontemplacyjny a nie zadaniowy : ) : )!
      z pozdrowieniami!
      a.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki Krusynko : ) Niech i taki będzie nadchodzący rok, bo słoiczek dobrych zdarzeń w mijającym roku pęka w szwach : ) Mam nadzieję a raczej pewność, że Twój też, prawda? : )

      Usuń